zondag 24 februari 2013

Stoffenspektakel

Deze morgen brachten we door in de Brabanthal, tussen de vele meters stof op het Stoffenspektakel. Ondanks het vele volk en het gebrek aan cash geld werd de stoffenvoorraad toch aangevuld met een paar kleurrijke stofjes:
 
Ik was vooral op zoek naar effen katoen om te combineren met de stofjes die ik reeds heb. Om het zoeken gemakkelijker te maken speldde ik een stukje van elke stof uit de kast op een veiligheidspeld. Kwestie van het juiste blauw te kopen....
Het was er trouwens zo druk dat ik niet verder geraakt ben dan het verzamelen van effen katoen. Eenmaal thuis plaatste ik dan maar een bestelling bij Petit Pan om er nog wat leuke prints bij te kopen....toch wel makkelijk zo vanuit je luie zetel!

2 opmerkingen:

  1. Goed gezien! En mooie buit heb je bijeengesprokkeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, leuk, ik was daar ook. Ik kocht hetzelfde stofje als jij maar in een andere kleurvariant. De lichtblauwe is bij mij op zijn groen. Wil je zien welke stofjes ik nog kocht,neem gerust een kijkje op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen