dinsdag 11 december 2012

De bureaukamer

Na het bergkot werd de bureaukamer onder handen genomen. De kamer rook nogal naar sigaretten (ze werd door de vorige bewoners als rookkamer gebruikt) en de kleuren op de muur stonden ons niet aan.

Zo zag de kamer er uit toen we het huis kochten:
De groene muren werden wit geverfd en we maakten plaats voor twee bureau's (elk één), de piano en een logeerbed.  Mijn bureau kwam in het hoekje rechts terecht en ik maakte er een eigen naaiplekje van:
 
De billykast werd ook onder handen genomen en kreeg een grondige opruimbeurt te verduren. 
 
De administratiemappen kregen nieuwe labels en nieuwe onderverdelingen, die op hun beurt van de nodige washitape werden voorzien.
En de washitape, die werd handig opgeborgen op de overschotten van een keukenrol:

6 opmerkingen:

  1. Héle verbetering! En ik ben zo jaloers op die mappen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. T'is een beetje werk, maar een hele tijdsbesparing als je nadien op zoek bent naar een bepaald document... gewoon doen!

      Verwijderen
  2. Zo'n inspirerende ruimte! Netjes, helder en hip: helemaal mijn ding! Ik zou er zo willen komen naaien/ordenen/werken/ontspannen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Altijd welkom om hier een naailes te komen geven :-)

      Verwijderen
  3. Wit is echt een wonderkleur! Vroeger had ik nooit gedacht dat ik wit mooi zou vinden, maar nu droom ik van een huis vol witte muren! ;-) Mooi opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben eens komen neuzen op je blogje!! Wauw, dit kamertje zou ik ook wel in mijn huisje willen ;-)
    Helaas is orde niet één van mijn sterkste punten... Misschien later als ik groot ben, hihi.
    Voorlopig vind ik nog alles terug in mijn georganiseerde chaos!
    (magneetbord is een supertip, dat ga ik onthouden!)

    BeantwoordenVerwijderen