donderdag 28 maart 2013

Lente op komst

Ondanks alle tegenberichten, blijf ik er in geloven: de lente is in aantocht! In en rond het huis is de lente alvast goed vertegenwoordigd! De wilgenkatjes staan, samen met de echte kat, te pronken op de buffetkast. Het is de eerste keer dat ik wilgenkatjes in huis haal, en ik kan aan de verleiding niet weerstaan om telkens te voelen aan de fluffy bloemetjes... zo zacht!
De forsythia in de tuin laat zich nog niet zien, maar binnenshuis kunnen we al wel volop genieten van de fleurige gele bloemen. Als ze uitgebloeid zijn zal ik de takken in de tuin planten want ik zie dat zo graag!
 
En ondanks de aanhoudende koude zijn de krokusjes in de tuin uitgekomen. Ze overleefden de meest recente sneeuwlaag en wachten nu ongeduldig op de eerste warme lentedagen. Net als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten