dinsdag 21 mei 2013

Terug van weggeweest

Het is hier even stil geweest, maar daar had ik een goede reden voor: de afgelopen weken was ik namelijk met de familie op rondreis in Zuid-Afrika.

Er komt nog een uitgebreid verslag van de reis op mijn reisblog, maar eerst zal ik nog wel even zoet zijn om de meer dan 350 ongelezen feeds in te halen...In afwachting van het verslag verzamelde ik dus alvast een aantal indrukken:

We genoten er vooral van de prachtige natuur...




...en kwamen in (en rond) het Kruger Park de Big Five en nog vele andere wilde dieren tegen...




...om vervolgens langs afgelegen wegen in Swaziland te rijden.

We maakten meerdere korte en lange, spannende wandelingen...


...en na de zware tochten sliepen we in prachtige lodges en hutjes.

We werden tussen al dat moois toch even stil van de geschiedenis van Zuid-Afrika in het Apartheidsmuseum...

...maar boven alles genoten we vooral van de zon!


3 opmerkingen: