zaterdag 11 augustus 2012

Naaisel 3 : Boodschappentas

Het derde naaisel werd een boodschappentas, als cadeautje voor een jarige vriendin (in de tas kwamen nog wat leuke stofjes terecht en een patroon voor een bavet te maken).  


De tas werd gemaakt volgens de eenvoudige tutorial van Skip To My Lou. Dankzij de duidelijke tutorial leerde ik hoe je een platte bodem kan verkrijgen in een tas. Poepsimpel!

De buitenstof komt van Bambiblauw, de zijden binnenvoering en de tassenband komen van het naaiwinkeltje in de buurt.


3 opmerkingen:

  1. Schoontje! Ongetwijfeld een cadeautje dat helemaal in de smaak viel, niet?
    (Ik wil je blog graag volgen, maar ik kan me precies niet aanmelden omdat je volgers niet zichtbaar staan op je blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het cadeautje werd wel gesmaakt denk ik.
    Ik heb zo'n "volger" ding toegevoegd, al snap ik niet echt goed hoe dat marcheert (ik gebruik nu de google reader). Voel je vrij om m'n eerste volger te worden :-) dank je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen