woensdag 8 augustus 2012

Naaisel 2 : Plectrumzakje

Het is zover. De naaimicrobe zit in mijn lijf. 
Een tweede naaisel was voor Uli, die me zo lief vroeg om een zakje te maken voor haar plectrums en oordopjes in te bewaren. Met dit zakje zal ze hopelijk bij elke repetitie haar oordopkes bij de hand hebben (en gebruiken).
 
Om het zakje te maken gebruikte ik deze tutorial, gevonden op Pinterest.   
Het stofje met de appeltjes komt alweer van Bambiblauw, de voering en velcro van Veritas. Deze keer gebruikte ik ook Vlieseline H640 (ook van Veritas).
Het zakje maken was vrij eenvoudig, maar ik verloor veel tijd om een nieuwe spoel goed te steken in de naaimachine (na veel gepruts is het uiteindelijk gelukt zonder de handleiding erbij te hoeven halen). 
Volgende keer probeer ik een zakje te maken met rits, maar dan moet ik eerst nog leren ritsen naaien...

1 opmerking: